Att köra "plankan" som en utmaning under januari lät som en bra idé,  men fy tusan så jobbigt det är. Min nya vän Jessica peppar och tipsar under den här resan och jag försöker lyssna på henne så jag tänkte varför inte. Hon opererades på måndagen och jag på torsdagen (samma vecka) och jag är så glad att hon hittade mig under pulverdieten för den var hemsk. Nu tipsar hon om mellis etc och får mig att tänka mig för. Hon är mer ordentlig och påläst. Jag har mina egna varianter. Tror vi kompletterar varandra bra och vi har roligt ihop framförallt. Vi har kommit att bli riktigt nära vänner på kort tid. Är så glad att jag åkte dit i december för att träffa henne och hennes goa barn. 
 
Just det plankan var det ja... Det började med två dagar med 20 sec och idag blev det 30 sec. Jag trodde det var 20 även idag så jag fick köra en extra gång. Hennes sambo gör likadant och idag hakade Robert på trenden.
 
 

Kommentera

Publiceras ej