Idag är jag och P på väg till Alingsås. R jobbar så vi passar på att göra en liten tågutflykt sjuåringen och jag. 
 
Vi ska träffa Carina som jag var med på informationsmötet på Sahlgrenska i september. Henne har jag lyckats lura på lite Modifast. Eller nej det var faktiskt (trots det eller ej) helt självvalt. Så det blir win win för oss båda. Jag hade en del kvar eftersom jag valde (och fick) äta vanlig mat om jag åt pulverdiet två gånger om dagen. 
 
Dessutom ska vi träffa min älskade vän Jessica från Göteborg och hennes två barn. Vi ska testa leklandet i Alingsås. Hennes fiffiga förslag att mötas på "halva" vägen. Det är härligt att ha en vän som Jessica. Vi är följeslagare i den här resan. 
 
Vi har hunnit fika på tåget och förseningen är inte enorm. Det är snöyra och kaos på vissa håll men vi har klarat oss bra. P hoppas det är snö ikväll så att vi kan åka pulka.
 
Nu ska vi hoppa av. 
 
Tjing!
 

Kommentera

Publiceras ej