Underbara vår.
Solen sänker sig och skapar ett härligt skimmer runtomkring oss. Är på väg till mamma eftersom jag har öppning imorgon och börjar tidigt. Har haft semester idag. Skönt. Är väldigt trött.

På något vis känner jag mig lättad och gladare. Spänningarna i kroppen löses sakta upp.

Efter torsdagens föreläsningar med Inger Hansson och Olof Röhlander känner jag mig inspirerad och ärligt talat peppad.

Det är dags är förändring. Nästa år kommer att vara annorlunda på flera sätt.

Känslan i magen känns bra. Har varit nervös inför läkarbesöket och egentligen hade jag velat ha det enklare alternativet redan nu men får börja såhär. Det kommer inte bli enkelt. Det kommer att ta tid. Är tacksam för den positiva respons jag fick och om tre månader vet vi hur nästa stora steg blir. Ett läkarbesök till blir det på fredag. Ser inte framemot det så jag väljer att tänka att det blir halvdag på jobbet så får man ta resten senare där och då.

En förändring är inte alltid en förbättring medan en förbättring alltid är en förändring.

Kommentera

Publiceras ej