Vi skulle åkt till pappa i Hjo idag men jag var galet åksjuk igår och nu på morgonen kände jag mig inte hundra. Vi ska till pappa imorgon så då ses vi. Kan inte göra alla nöjda speciellt inte två veckor efter operationen då jag inte kan styra kroppen hur som helst. Ville inte dumpa mat och vara slö eller illamående. 

Istället tog vi en väldigt lugn dag. Åkte en sväng till sambons syster för att byta klappar och för att sambon skulle få lite julmat i sig. Han ska inte lida för att jag inte är ok. Jag var ganska ok trots allt. Det var skönt att slippa bilresan iaf. 

Jag tog en assiett med lite av varje. Det fungerade bra och jag kände smakerna samt det kändes precis lagom. Orkade leka lite med barnen och efter klapparna åkte vi hem för att i lugn och ro förbereda oss för morgondagen. Då ska vi på kalkonmiddag hos pappa. På vägen hem plockar vi upp våra helgbarn och min mamma. På Annandagen ska vi fira lite minijul tillsammans. 

Längtar efter kalkonmiddagen. Det har varit min morot hela månaden. 

God fortsättning kära ni. 

Kommentera

Publiceras ej