Makalöst att det snart är augusti. Juli visste jag skulle bli en tuff månad med mycket jobb. 1-26/7 med bara 6/7 som ledig fast då var vi med Elliots familj på Sommarland. Nu i efterhand kan man önska att man tänkt annorlunda eftersom det stundtals varit krävande på flera sätt. Har framförallt saknat att vara ledig samtidigt sim Robert och jag har inte orkat göra så mycket mer än att jobba. De lediga eftermiddagar jag ibland haft har jag inte pallat mycket. En månad utan sovmorgon tar ut sin rätt. Helgens sovmornar var ljuvliga och jag kände att den glada Malin var på väg tillbaks. Äntligen!

Helgen inleddes med att lomma hem vid elva på kvällen och att röja lite inför Roberts kalas. När han kom hem låg vi och pratade en stund. Det gillas! Lördagen bjöd på en mysig eftermiddag i Skövde tillsammans med Robert på hans födelsedag. På kvällen kom några vänner och vi spelade spel och delade på pizza. Igår söndag blev det kalas med familjen och pappa kikade förbi.

Elliots fint när han skulle gå hem och ge mig en hejdå-kram var fin haha.

-Elliot får Malin en kram? - Nähe!

Men sen frågade vi en gång till och då kom han springande emot mig. När han precis var framme fintade han och vände. Tokunge;)


Är så glad över att leva tillsammans med Robert. När vi är pigga och inte behöver komma på något att äta kan ingenting stoppa oss;) ♡

Kommentera

Publiceras ej