Sitter med barnen i biblioteket en stund. Iris är hemma och snart ska jag hem till henne. Sedan bär det av hem till mamma. Imorgon blir det utbildning på Sommarland - ska bli skoj o se vilka man ska jobba med i sommar.

Det mesta är bra, men har ett hål i hjärtat som gör lite extra ont idag. Sedan har klanten Malin sett fel på måndagen den 30e och tisdagen den 31a... så jag är dubbelbokad. Hrm... Ska skämmas på måndag och tacka nej till en av sakerna på båda dagarna...

Får välja mellan roligt med lite pengar eller vanlig lön och stå mitt kast. Hrm... Svårt val. Jag vet ju att jag egentligen vill vara med på en internationell mässa och prata om au pairlivet och träffa min fd klassföreståndare från gymnasietiden. Hrm...

Ska bli mysigt med en Skarahelg. Underbart!

Må så gott allihop!

Kram Malin

Kommentera

Publiceras ej