God kväll mina vänner.
Saknar er. Saknar J. Saknar mkt. Längtar och lite till.

Längtar tills på fredag när tjejerna kommer hit.
Är rastlös just nu men trött, ska snart sova men ska bara göra en liten uppdatering om livet och lite till..


Affären med det mysiga caféet har en tävling, så varför inte chansa och försöka vinna en hängmatta. Den är rosa dessutom =)

http://blogg.forr.se/2011/05/tavla-om-en-hangmatta/


Jag hoppas att ni har en riktigt bra onsdag. Jag är helt - och då menar jag helt slut - efter en dag som ensam lärare i barnskolan. De brukar vara två och jag har varit hjälpfröken där ibland.. men idag var jag själv. I fyra timmar, men det räckte mer än väl. På fredag är min sista dag på fritids för den här gången och oj oj oj som jag kommer att sakna de små liven. Jättemycket faktiskt. Så det så.

Nu ser jag på en bra film med Meryl Streep och "Bridget Jones" - One True Thing. Sorglig, men ganska fin. Man får tänka på att den är från 1998. Så den har ett par år på nacken. Nu sjunger de Silent Night... Mysfaktorn är hög =) Dessutom utspelar den sig i Bostonområdet, så jag har fått se lite vyer därifrån. Harvard och höstlöv iaf (!)

Sedan säger jag godnatt och ser framemot min första sovmorgon på länge.

Varm varm kram

Malin

Kommentera

Publiceras ej