Jag vill ha en diskmaskin.
Jag vill ha någon som dammsuger och hjälper till att bära tvätt.
Det är ju så urbota trist att framförallt diska... att diska ensam... för om man har någon bredvid så kan det faktiskt vara riktigt trevligt... fast då får det minsann inte vara mkt till disk. Men då kan man iaf diska som tack för en trevlig middag eller så.

Nej jag vill inte ha någon som bara gör det där med eller åt mig utan jag vill ha någon att göra saker tillsammans med. Så är det. Inte bara tråkiga vardagsting utan även roliga saker förstås... Allt blir ju roligare om man är fler.


Sitter och ser på Sommarkväll på SVT som nog de flesta av Sveriges pensionärer gör. Annars är det ingen hit på tv. Fast det är ganska mysigt. Tack och lov pratar jag även med Therese på MSN. Skönt.

Uppryckning!

Dröm sött rara ni.

Kram Malin

Kommentera

Publiceras ej