Sitter och spånar på hur jag om en timma ska klippa mitt hår, eller tja inte jag utan Kawa...

Samtidigt som jag vill förnya mig så trivs jag just nu i min längd och det är eg bara färgen (utväxten) som spökar och den ska jag inte göra något åt idag...

Jag ska inte klippa kort hur som helst, men hur ska jag göra... Lugg verkar ju inte vara en Malingrej... Hrm. Svårt det där. Sedan efter klippningen ska jag fixa mitt nya pass. Äntligen. Vi får se hur det blir helt enkelt...

Legat hemma hos mamma i tre nätter, däckad i förkylning... Började hosta igår, innan dess var det mattheten som förlamade... Imorgon tar Axel -min rare lillebror- studenten så då har jag inte tid att vara sjuk. Får ta det på lördag istället. Fast allra helst vill jag ju hänga med han med stort H;)

Nu ska jag ila mot bussen.

Tänkte drömma sött den korta biten...

Må väl,
Malin

Kommentera

Publiceras ej