• Så var man klippt, inget extravagance this time men det är så skönt och jag ser faktiskt mer blond ut nu än innna jag klippte mig fastän jag inte färgade håret. Det ska jag däremot göra längre in på sommaren.

  • Fick ett glädjande mail från en rektor så här ska knåpas ihop en ansökan i helgen minsann.

  • Annars fick jag tag på en present till brorsan på första försöket. Ett kap för att säga det själv.

  • PASSET uteblev dock... Jag var och skulle ta pass idag. Blond som jag är... tog jag nummerlapp och mätte mig innan jag satte mig ned. Måste ha krymt en centimeter för övrigt... 164 istället för 165, men hur som helst... Av reflex eller kalla det nyfikenhet ville jag kolla när det egentligen hade gått ut... vilket det inte hade gjort... utan det är dessutom flera år kvar... hrm host. Det går ut 2015... inte 2011 som jag trott. Hrm. Smög ut från polisstationen ganska så snart efter det. Smart Malin...
  • Har varit och provat en söt Rockabilly-klänning idag och en fin fin pennkjol. Hrm, inte min stil men så fina så fina.
  • Sedan har jag kommit på ett motiv iaf. Härligt härligt.
Må så gott rara vänner, nu blir det snart läggdags. Det blir en lång dag imorgon med skolavslutning för småttingarna och sedan studenten för Axel. Ska bli härligt. På kvällen blir det myskväll med Märta, min blivande sommarsambo.

Underbart.

Varm kram

Kommentera

Publiceras ej