Ville bara berätta en rolig sak!

Har haft en tråkig morgon, måndagsångest regn, grått och trist... Men kikade in på en blogg... och där får man reda på något som lättar upp i den grå vardagen.

Maria Montazami äter också jordgubbar med OVISPAD grädde. Det ni! Inte bara jag. Mina kompisar tycker jag är jättekonstig... Men det är godast så. Man kan ju äta jordgubbar med socker och mjölk, således även med grädde. Jag avskyr nämligen vispad grädde. Kombinationen rulltårta är absolut värst. Det enda som kan funka är Ericas prinsesstårta eller Gustafssons semlor. Det är smarr.

http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Over and out!

Ikväll ska jag till min rara mamma på minivisit. MEGAMYS!

Imorgon åker jag tillbaks till Skövdeland för att bo med Max & Axel igen. Även det är mysigt förstås.

Har haft en toppenhelg med jobb & härliga vänner. Ni är toppen. (Inte många som läser min blogg men er diggar jag absolut. Hoppas att jag blir bättre & bättre på att säga att mina vänner är guld. Håller tummarna för Ernst som brutit benet på TVÅ ställen... Lilla gubben...)

Kommentera

Publiceras ej