Jag skulle gå och duscha... Tänkte att jag inte orkar i morgonbitti (så sant så sant så)... men så sover min fot,  ja halva mitt ben något otroligt, eftersom jag aldrig kan sitta normalt, vare sig i soffan eller på en stol... Men nu sover den något så in i bänguv... Så jag får allt sitta här en stund till. Fast klockan är halv ett...

Jag önskar pluggmotivationen infann sig... Å det snaraste helst. Men imorgon då måste jag oavsett om den finns eller inte.

Det kommer att bli en bra start på dagen imorgon.
Gympa kommer bli högljutt men det är ju inte min lektion.. Sedan blir det min lektion... Hjälp! Min lektion.. Jag ska hålla i en engelsklektion på en timma imorgon, det kan ju bli ett äventyr. Min handledare/klassens klassföreståndare gillade min idé och det känns ju bra. Det enda hon sa var att det vore bra om de fick lära sig frasen How do you do? och den klämde jag in... Ska visa hur det blev imorgon, eller vad de gjort iaf. Eller vad jag gjort... som de ska göra... Så ni får en inblick i min lilla vardag på praktiken. Ska skriva klart en sak på datorn innan jag lägger mig, inför imorgon. Kommer vara galet trött... och så är det soppa dessutom till lunch.. (men idag var det min gamla favoriträtt, fiskpanetter, potatis och kall filsås - mumma!) Så det blir frukosttvång imorgon minsann. Ska gå upp i ottan. Grattis Malin... Måste det. Men om jag fixar håret idag så funkar det nog... Jag måste ju. Kan ju inte komma och skämmas imorgon.

Efter praktiken så blir det till att åka hem några timmar innan kvällsmötet 17-19 med rektor och alla lärare. Spännande... Segt och att ha någon kvällsaktivitet är det sista jag behöver nu när jag har ett arbete att skriva. Att jag inte kunnat få ner något innan dess är ju helt otroligt.

Men nu blir det dusch... Bättre sent än aldrig.

Sedan blir det trevliga drömmar.
Längtar tills på onsdagkväll, torsdagkväll och lördag... söndag..
Bara så ni vet. Det kommer bli en spännande upplevelse på lördag. Ovant men trevligt.

Visste inte att man kunde längta efter någon så mkt. Otroligt.

Må så gott!

Stor kram!

2 kommentarer

Marie

16 Nov 2010 13:41

Hoppas lektionen gick bra!

Malin

16 Nov 2010 19:26

Ja över förväntan! Fick beröm så det har jag levt på idag =)

Kommentera

Publiceras ej