Vill passa på att tipsa om www.matdagboken.se och det är ingenting jag gör för någon annan än mig själv. Det är en sak mellan mig själv och Märta. Men man lär sig saker på köpet och man tänker sig för en extra gång innan man äter något. Inte för att jag väger mat etc, men man tänker sig för innan man tar en extra omgång..

Nu ska jag sova igen. Vaknade till en stund.. Lyssnar på bra musik.. Så blandat att jag inte riktigt kan säga vad jag lyssnat på ikväll. Sett några avsnitt av How I met your mother.. Så bra! Så bra!

Må så gott och dröm sött..

Det ska jag =)

3 kommentarer

Märta

30 Apr 2010 11:14

Vi klarar detta med varandras hjälp!



Många kramar!

MATILDA

30 Apr 2010 12:35

Tack så jättemycket fina du :D

du är alltid så underbar med dina kommentarer , gör mig så glad :D

simone

30 Apr 2010 13:38

Riktigt bra tips där! :)

Kommentera

Publiceras ej