Sommarens första riktigt varma dag! Och jag jobbade halvdag. Kan det vara mer lägligt?
Underbart är ordet. Bildligt, inte bokstavligt. Hrm. Ja man blir som man umgås...

Har ätit lax med ris idag. Fast det blev inte lika bra med grädde som med creme fraiche men då vet jag det till nästa gång, fast det duger allt till morgondagens matlåda.

Min nya favoritlåt är Downtown Train (Tåget som går in till stan) med Moneybrother.
Jag älskar älskar och åter älskar rösten, soundet och... känslan.
En riktig Malinlåt. Tralalalala...

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kom nyss hem efter en hel eftermiddag med Liza och Sofian. Egentligen skulle vi åkt och hämtat våra kläder på Sommarlandet, men när jag var på väg för att möta Sofian ringde Liza och sa att vi fått ett mail att det var inställt idag.. Jahapp så det blev en glass på Sandtorget och sedan killspan på Hertig Johan. Det ni.. Det var en speciell Mr och några som var sådär... Men ganska många ap**** om man får säga så... Men Liza och Sofia, visst faen kändes det bra när man kollade sig i spegeln sen ;)

Nu blir det tvättatvätt, msn med Liza, Moneybrother och tokstädning.... eller tja man kan ju passa på att fuldansa samtidigt, då blir det banne mig betydligt roligare. Sedan ska jag skriva brev har jag tänkt. Till älsklingarna i USA och till K. Eller vad säger du Veronica ;) Vid nio ska jag nog spana in Hitch, tack Liza som räddade min tvkväll. Minsann.

Imorgon blir nog en härlig dag, det tror jag allt. Kändisar i Sommarlandet dessutom..
Just det i veckan har jag fått mail från Stefan H, Tina T och hrm.. det var någon mer sk offentlig person. Riktigt skoj!

Nu ska jag fuldansa kvällen lång... Moneybrothers underbara låt We die only once ( and for a such a long time) är en annan favorit...

Diggidiggelidigg.

Tack Elin för att du ringde, värmde gott i Malinhjärtat.

Just det idag har Malin röstat för första gången i Skövde. Hinner nog inte på söndag så det passade bra idag. Glad att jag inte glömde röstsedeln hemma. Här i Skövde var Socialdemokraterna, Piratpartiet och Centern på torget och försökte ragga väljare. Men så toktigt att jag redan röstat. Fast iofs.. jag hade inte röstat på någon av dem ändå. Så det så. Piratpartiets medlemmar/representanter såg verkligen speciella ut.. Datanörd och nassar var i majoritet... Hjälp!

Kommentera

Publiceras ej