När jag strosar omkring i Lund på egen hand är det standard att jag tar mig en tur till Rättvisemärkta butiken Klotet i gamla stan och en tur in på biblioteket. Så blev det även denna gång. Men strax ska jag ut på stan för att strosa och äta lunch, dagens minsann. Kanske ska prova ett asiatiskt ställe här i närheten.. Lite sugen på det är jag allt.

Men först har jag kollat upp min blivande kurslitteratur på studera.nu så tänkte jag kika hur den ser ut i bokhyllan...

Må så gott så länge, stor kram!

2 kommentarer

Anonym

29 Jul 2009 23:06

Hittade du ngn bok.Det ska väl bli skoj att läsa eng. Du har ju så lång väg att gå till HIS. Syns när du kommer tillbaks till skövde.

Anonym

29 Jul 2009 23:14

Hittade du ngn bok som vart intressant. Det ska väl bli kul att läsa eng / data.... Du kommer ju att ha lång väg till HIS.... Vi syns väl i nästa vecka när du är tillbaka igen i Skövde. Kram

Kommentera

Publiceras ej