Varför vaknar man 07.00 en söndag när man har all sovmorgon i världen? Att klockan skulle varit 06.00 vintertid gör mig ännu mer matt. Klarvaken var jag då, nu är jag trött som en gnu. Igår vaknade jag också tidigt.. Bara för att man har vanan inne från veckodagarna, fast då vaknar man ju inte pigg utan snarare trött. Men hrm. Det är ingen logik det där att man måste tvinga sig upp på arbetsdagarna med alarmklockor och att man vaknar utan klocka på helgen... Strange minsann.

Håller på och röjer och rensar en del här hemma, men orkar inte mer nu. Så jag ska ta en dusch, släpa mig ut och besöka en person jag tycker om.


Var rädda om varandra.
Kram Malin

1 kommentarer

Caroline

12 Apr 2011 19:27

Hej Malin!

Hittade din blogg så jag tänkte bara skicka en hälsning från mej och Milo:)

Ha det gott!

Kommentera

Publiceras ej