Första riktiga dagen på Sommarland! Underbart, men gud så jobbigt det var vissa stunder... Fullt ös med säsongskorten. Det tog aldrig slut.

Idag var parken full med kända ansikten: Alex Schulman, Johan Pråmell, Johanna Toftby, Bonde Söker Fru-Peter, Barbados och Anna Book bla. Andra såg Sofia Wistam och Regina Lund... Jag hade ju gärna sett Regina förstås, men man kan inte få allt.

Jag såg Anna Book posa vid ett hus med sin familj, så jag frågade lite snällt om inte de ville ha ett foto med hela familjen. Det är ju inte så ofta man som familj för med alla medlemmar, på samma gång. Det var under min rast så jag passade på; av nyfikenhet, egoism men framförallt för att jag nog är lite snäll ändå=) Fotade dem med deras kamera, och sedan fick jag tummen ur och frågade om det var ok att ta ett med min också och då fick jag vara med =) De verkar väldigt rara, ja hela familjen ;) De skulle lägga bilden på sin blogg =)


Må så gott!
Nu blir det snart läggdags efter en otroligt trevlig kväll tillsammans med Daniel, Danne, Therese, Elin och Liza.

Daniel, Danne och Therese hade varit på Maxi, fixat maten och donat här hemma hos mig. Hur gulligt som helst! Tänk om man hade det så lite oftare ;)

   

2 kommentarer

vera

31 May 2009 00:26

varför så mycket kändisar

Linn

01 Jun 2009 22:47

Hoppas ni hade kul i helgen vännen! och tack så hemskt mycket för vykortet. Jag hade fått det förra veckan när jag var i Skövde men Rickard hade glömt berätta det så jag såg det först idag.. Men bättre sent än aldrig ;) Jag blev jätteglad! Det värmer i hjärtat. Hoppas det går på sommarland, tänker på dig. Och jag hoppas vi ses snart igen. Stor KRAM!

Kommentera

Publiceras ej