Clauda Galli undrade vad mys var för oss, sina läsare.

Det första jag kom på är att ligga på J:s soffa.

Åh mys - mys det är ju det bästa bästa som finns!
Det kan vara mysigt att vara hemma själv ibland, men nu har jag inte träffat "kärleken" på en vecka och kommer inte att kunna göra det på hela helgen... Jag längtar så efter honom som jag tycker så otroligt mycket om. Just nu känns det tomt och det är alltid så mys hemma hos honom.

Vi bor ganska nära varann, så ibland ringer han och frågar om jag vill komma över på te, fast klockan är elva på kvällen. Ibland kan jag sitta en hel kväll och längta efter ett sådant ögonblick...

När man kommer dit så har han tänt en himla massa blockljus i den öppna spisen. Det är vardagslyx. Så att skutta ner i soffan, gosa in sig och halvligga där med en stor kopp te, lite musik och en filt med den man tycker mest om bredvid sig.. Ja det är nog det allra mysigaste jag vet. Megamys. 

Men imorgon ska vi förhoppningsvis hinna säga hej till varandra innan jag åker hem till mamma och tittar på handboll. Ska bli mysigt att vara där i helgen, att äta lite gott och softa. Ja det ska bli härligt det med. Men nästa vecka. Då hoppas jag på temys.

Kram

2 kommentarer

Cissi

28 Jan 2011 08:25

Hej! Ja maten smakade jätte bra!:)



Tycker absolut vi får komma och fika någon dag:D vore kul!



Kram

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

28 Jan 2011 14:11

Svar: Hahaha känns som att jag får alla att äta massa godsaker nu :P Kram

Kommentera

Publiceras ej