Det blev en bra måndag som jag sa/ville!

Idag är även måndagen då Malin för första gången på flera år skalade en apelsin med bara händerna, alldeles själv. Det ni.

Imorgon blir även det en riktigt bra dag.
Kan andas ut en smula. Ytterligare en sten som lättat.
Nu ska jag bara ringa lite.

Må så gott rara ni.

Ikväll fick jag ett samtal jag längtat efter. En röst jag tycker väldigt mycket om. Längtar efter teet=)

Morgondagen består av Sigrid på besök, hemmagjord lunch, mosterbesök, handbollsmatch (SVE-DAN) och tekväll. Kan det bli bättre? Jo säkert, men jag är så nöjd så nöjd!

Kram kram

1 kommentarer

Mickan

25 Jan 2011 17:13

Usch, jag avskyr att skala apelsin med händerna.. Haha!



Håller med, älskar lax på alla sätt och vis:)



Tack, vad roligt att du tycker det! Välkommen tillbaka för mer inspiration:)



Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej