Idag kom det. Bakslaget jag väntade på men definitivt inte längtade efter. Beskedet från CSN. Inga pengar förrän de fått in intyget på att jag klarat de senaste kurserna. Alltså inga pengar förrän om 1-1½ månad... Där va de sparpengarna det. Grattis Malin.

Men nu gäller det att vända på det och se hur man ska fixa det, inte tänka på det som varit. Så jag började med att städa köket, diska, våttorka och damma + det roligaste.. att skrubba spisen. Sedan ska badrummet åka på en vals. Vardagsrummet är dammat och sedan blir det dammsugning mm. För om det inte är städat så kan jag inte plugga ordentligt. Får jämföra med att det är en tentaperiod för när jag hade det så var det så städat som det aldrig varit, tom dörrlister... Men det var i förra lägenheten det... Kan ju vara bra med en höststädning här med.

Nu blir det plugg ikväll så jag kan andas lite imorgonkväll. För då ska det bli en trevlig kväll minsann. Föreläsning och lugn kväll med ett kärt återseende.

Var rädda om er där ute.

Ikväll ska jag få tag på Marie W på Skype.

Kram

1 kommentarer

Marie W

26 Oct 2010 21:33

Va jätteskoj att höras på skype idag! Livade upp den grå vardagen :)! Ska testa din soppa nån dag!

Stora kramar på dig min vän

Kommentera

Publiceras ej