Andra dagen på inflyttningen. Strax kommer Axel med två polare hit för att bära det sista. Sedan kommer mamma ;) Imorgon kommer moster L hit. Och igår var ju ligan här.

Idag var den ordinarie kvartersvärden med mig i lägenheten, igår var det en vikarie. Och när jag gick därifrån jublade jag lite och hade jag kunnat hjula hade jag nog gjort det med. Om en vecka får jag ny kyl/frys. Är det inte underbart? Sedan får jag måla hur jag vill. Taket skulle de fixa också. Ja nu känns det bra. Ska bara få tid att måla om. Hoppas det går att tapetsera fondväggen i hallen också. Men det blir en senare fråga. Ska få tag på Rickard dessutom.

Nu blir det till att torka håret och greja iordning inför grabbarnas bärande. Gäller att förbereda lite iaf.

Sedan har jag börjat klura lite på vardagsrummet i nya lägenheten... Vilken vägg ska jag egentligen ha soffan på...

Må så gott rara ni.

KRAM

Kommentera

Publiceras ej