Nu är det bara en klapp kvar att slå in.
Mamma är iväg och köper tidningen och sedan blir det brunch skulle jag tippa på. Idag tar vi det lugnt och flänger inte och far som tidigare. Vid fem ska vi till mormors syster och hennes man, mina faddrar, som vi brukar och det ska bli så mysigt. Försökte räkna ut om jag varit där 25 eller 26 gånger förut men vet inte riktigt. Ett år var jag i Boston och ett år var jag på BB men annars tror jag faktiskt att jag varit med... En gång var jag där en kort stund, på julklappsutdelningen pga att jag var sjuk, men man kan allt kalla det en tradition.

Imorse kläckte mamma veckan replik:

- Hur känns det att vakna upp med Christer Sjögren?

Haha, ja är det julmusik så är det.

 

Må så gott mina vänner och så önskar jag er en riktigt GOD JUL!

Kram Malin

Kommentera

Publiceras ej