Satt och klurade lite på julklappar med lågt pris, och skickade frågan till några utvalda på Facebook. Min rara klassföreståndare från gymnasiet nappade och vi pratade en liten stund. Hon gör en alltid så glad.

Idag fick jag rara ord. De ska jag tänka på när det känns klurigt. När hon sa det så försvann snuvan, åtminstonen en aning.

"alltid roligt att ha kontakt med dig, du är en gedigen och härlig människa! God människa!"

"Sa precis till Janne att du är en såhimla trevlig människa!"



Jag blir så himla glad. Tack!

Vissa dagar behöver man det mer än andra.

Nu kan jag ha det i åtanke när jag tar tag i mitt härliga kök.



Må så gott rara vänner, Malin

5 kommentarer

Rebecca

18 Dec 2010 08:38

Tänk att det går att göra någon glad med ord, det är så fint tycker jag! Må gott du också :)

Bergskristallen

18 Dec 2010 10:47

Alltid trevligt att höra fina ord :)

Ha en bra dag!

ELLEN

18 Dec 2010 17:20

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

ELLEN

19 Dec 2010 11:32

Kul att du gillar idén! Jag tycker att fler borde göra så, eftersom att det på det sättet inte blir en massa kläder slängda. Jag lägger in nya grejer varje vecka så du får kika och se om du hittar något :) Alla priser går att diskuteras.



Kram Ellen

ELLEN

20 Dec 2010 17:24

Du ska inte satsa på ett par från mig då? Helt oanvända och från ett fint märke :)

Kommentera

Publiceras ej