Nu är jag snart på väg hem.
Hem från KSS. Härligt härligt!
Men ska bara ta reda på en hel del fakta först. Så att jag slipper ringa senare.

Idag påbörjar Liza och Johan sin långresa.
Ikväll ska jag ta det lugnt.
Imorgon - rehab?
På torsdag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Träna skulle jag tro.

På fredag kommer farmor.
På lördag ska mamma och jag till Tibro för att kolla på möbler. 
På söndag vet jag inte vad jag ska göra men jag sover nog i Skara.
Sedan blir det en ny vecka. Det blir intressant. Det blir en vecka som jag aldrig tidigare upplevt. Det blir stor skillnad jäntemot vanliga veckor. Fast frågan är finns det några vanliga veckor i mitt liv?

Må så gott så länge, kram

1 kommentarer

Marie

25 Sep 2009 16:24

Åh så trevligt! Ha en riktigt bra helg!

Kramar från Marie A

Kommentera

Publiceras ej