jag sitter i Axels tvrum och kollar på Happy Go Lucky.
jag sover över i City idag så jag får det närmre till rehab imorgonbitti.
söndagsmiddagen här hos pappa var goda lammkotletter som Anna gjort iordning.
imorgon ska jag och hon på Jonas Gardell i kyrkan. sedan kommer min rara mamma och vi ska ha riktigt mysiga dagar. egentligen var det tänkt att vi skulle med farmor till IKEA men farmor var underlig i telefonen senast så vi hoppar det.

nu är det 8 veckor sedan operationen och höger fot känns relativt ok. orkar inte älta det mer men lite synd om mig är det allt tycker jag. synd att man inte var rik så man kunde göra något roligt under tiden man är sjukskriven, fast lite skoj har jag allt haft hittills, Fokus, onsdagarna med Therese, Skarahelger, tjejkväll, pyssel hemmavid, fika och mycket lata dagar. imorgon försvinner pengarna från kontot IGEN, hyra m.m. varför handlar alltför mkt om just pengar...

önskar det hände något mer i mitt liv. dagdrömmer en massa. tänker en massa. inte alltid grått & trist, utan en hel del skoj oxå. faktiskt. men framför allt hur jag önskar det vore. åh vad jag vill komma på det jag vill göra med mitt liv.

ska jag ens vara kvar i Skövde?
vill jag ens vara kvar i Skövde?

hade jag inte haft lägenheten kanske jag varit i England nu.

vem vet, ingen som vet?

skönt att söndagen fick en extra timma idag. tack vintertid.

må så gott,
Malin

1 kommentarer

Marie

29 Oct 2009 22:24

Klart du ska till England Malin! Heja heja!

Kommentera

Publiceras ej