Vanlig och vanlig, men det kommer bli till en vanlig torsdag för idag var det ingen vanlig dag men det kommer att bli till en vana.

Det blåser för fullt. Iris har åkt hem till sig. Fast jag kallade henne Siri och tom Max någon gång. Det har varit riktigt mysigt med lite besök och sällskap idag. Har satt upp lite ljus och så, men inte så mkt annat som går att räkna som julpynt. Har ju en regel att inte ha några tomtar uppe innan min födelsedag, fast jag har en figur som man nog kan kalla väte framme -fast det är ju inte riktigt samma sak =) Eller vi säger så iaf...

Lägger ut en bild på Iris senare. Så söt så. Hon reagerade inte när det kom en hund precis runt hörnet. De nosade tom på varandra utan att skälla. Men när det ringde på dörren, då kom det några skall. Men det var ju matte så det kanske hon kände på sig.

Alldeles strax kommer Margit & Lotta. Jag ska ju åka med dem till Skara. Just det, kanske borde ta fram fika? (springer och gör det)...

Sedan blir det torsdagsmys med mamma. Härligt.
Imorse, eller iaf i förmiddags var det klarblå himmel, så vackert! Nu ser man till och med var solen går ner. Det ni... Det var INTE igår.

Kram så länge... fika var det ja...

Malin

Pratar med Sofia på msn. Jag vill också till Target. NU. Jag vill också vara i USA och shoppa. Så det så. Hade det varit som förr, hade jag och Marie tagit en sväng till Target i Watertown tja vilken dag som helst, men oftast på helgen förstås. Men ibland blev det någon kvällsrunda när andan föll på, fast kvällsrundorna var nog mest med Kristin om jag tänker efter. Oftast blev det, tja nästan alltid blev det lunch/middag på Friendly´s med en Happy Ending utan cherries om vi besökt Target... Det hörde liksom till... Kanske blev det en sväng på Arsenal Mall på andra sidan gatan... Tänk er en runda på Target, Old Navy, TjMaxx, Filenes Basement, och alla skobutiker med Marie (lägg till Brügglers, biblioteket, Urban Outfitters, Antrophologie och Macy´s ovanpå det... fast det ligger inte där, men överallt annars). Som jag känner just nu hade jag sedan bett Marie ta svängen förbi Starbucks precis innan man kommer hem till Belmont. Så får man det bästa av det bästa. En perfekt helg innehöll det där och biomaraton i Woburn förstås... Marie, Marie, Linda och framförallt Kristin. Saknar er så in i bäng.

1 kommentarer

Ammi

27 Nov 2009 10:27

Haha ja, Men det sjukaste är ändå att han fortfarande bor hemma.. Jag DÖÖR?!

Kommentera

Publiceras ej