Idag har jag varit med Linus hela dagen. Riktigt trevligt att umgås bara vi två. Ja det hör sannerligen inte till vanligheterna. Vi lämnade av mormor i Borås. Sedan gjorde vi Knalleland med fönstershoppping, träffade Nathalie och sedan åkte vi tillbaks till mormor igen en kortis för att kolla läget innan vi åkte mot Skara.

En av de viktigaste sakerna vi hann med var att kolla på den dator som jag bara SKA ha. Verkar vara kalas. Alldeles nyss kom jag hem från Melinda och alldeles strax ska jag iväg för att handla lite mat på ICA med mamsen...
 
Det märks att det inte är så många dagar kvar tills jag flyttar. Dagarna går så fort och jag har fullt upp nu tills det bär av. Hittills har det varit några lata dagar, men det får man unna sig. Det är så många man ska träffa, hjälpa och så många saker man ska göra här hemmavid som man legat efter med då man haft jobb och annat som hållt en borta. Ja ett år i USA gör att man samlar saker på hög mer än vanligt. Så att softa lite har varit skönt. Det har varit skönt att passa på nu när man kunnat för sen blir det inte mycket ledigt. Det var verkligen skönt att solen sken när jag gick upp imorse och att den fortfarande skiner. Våren är här!

Idag var vi på Myrorna i Borås, Kupan i Skara och ytterligare en SecondHand-butik. När jag kom hem hade jag fyndat en stol för en tia. Ganska bra ändå med tanke på hushållskassan.

hej och hopp!

Kommentera

Publiceras ej