Det har hänt väldigt mycket den senaste veckan, både bra och dåligt men kontentan av det hela är ändå bra. Fast nu läste jag precis att Michael Jacksson dött av en hjärtinfarkt... enligt en nöjessite, fast alla stora medier skriver om det på sina webb-platser....

Underligt...

Tidigare idag såg jag en salamander, utan att bli rädd. Jag har köpt en slickepott för 8 kronor och det allra bästa: jag har pratat med Ella och Erica idag! Bestämde att jag ska åka dit 6-8 juli och sedan en vecka i slutet på juli. Åh så underbart. Måtte jag få ledigt 2 dar bara... Håller alla tummar och tår. Tja inte åka till Boston utan till Skåne. Tjohej!

Längtar så!

De ska ha en ny au pair from i september, men ingen ny Malin iaf för det är ju jag. Men i november ska jag hälsa på dem på hemma plan. Ser verkligen fram emot det. Oj oj oj.

Nu ska jag drömma goda drömmar.

Kärlek!

Kommentera

Publiceras ej