imorses vaknade Malin 06.00 men att gå upp då vore knas men vid klockan 06.58 orkade jag inte ligga och åla längre så jag tog mig upp och stängde av klockan innan alarmet skulle gå igång. mamma reagerade: att det var hennes enda sovmorgon... jahapp, men jag gick och solade, köpte bröd på Blombacka och sedan lite smått och gott på ICA innan jag kom hem strax efter åtta.

så när jag kom hem åt jag frukost och sedan tänkte jag sätta igång datorn i mitt rum och hårdköra sovrummet, så jag kunde ta vardagsrummet sen när det var klart. tänkte se på Andra Avenyn samtidigt, men då fungerade bara msn och inget internet på laptopen... morr och åter morr. varför just då! så jag gick in här på mammas dator och kikade, ja självklart fungerar internet där... jag blir matt.

ska ta tag i resten nu, inte så mkt kvar.. ska försöka få kontakt med lite folk, ska kolla om jag behöver hyra släp på OKQ8... 

åh nu spelar de Moving On - Sarah Dawn Finer... ska höja!

må så gott,

kram Malin

Kommentera

Publiceras ej